Оцінка існуючих практик та потреб працівників і клієнтів служби зайнятості: виявили, які професійні потреби є у співробітників служб зайнятості та як саме ми можемо зробити їхню роботу більш ефективною. Для цього ми опитали роботодавців, керівників та партнерів служб зайнятості, аби зрозуміти "больові точки" та разом пропрацювати їх.
Підвищення кваліфікації та професійних навичок для кар'єрних радників та консультантів: провели курс тренінгів з ефективних комунікацій, коучингу, рекрутингу, емоційного інтелекту, креативності, контентмейкінгу, роботи в стресових умовах, самопрезентації тощо.
Індивідуальні консультації всіх учасників та учасниць проєкту з боку експертів
Підсумковий відкрий онлайн-форум, де всі учасники та бенефіціари проєкту обговорили результати роботи: які зміни відбулися для них і чи вплинув проєкт на співробітників центрів зайнятості та якість послуг, що вони надають. Також в рамках форуму учасники/ці пройшли майстер-класи з тем, які найбільш затребувані для них.
Передача навчальної програми центрам зайнятості, які були партнерами в рамках проєкту, для безкоштовного користування та поширення серед своїх колег