Покращення потенціалу практикуючих психологів України, які зіткнулися з новими професійними викликами, пов'язаними з війною.
ПІДТРИМКА ПСИХОЛОГІВ
Покращення потенціалу практикуючих психологів України, які зіткнулися з новими професійними викликами, пов'язаними з війною.
Проєкт підтримує практикуючих психологів, зокрема, які працюють у державних навчальних закладах, соціальних та волонтерських центрах.
Що отримують учасники/ці проєкту?
Тренінги для професійної підтримки від експертів з Ізраїлю, України, Норвегії, Руанди, Польщі, Великобританії.
Актуальні навички та практичні інструменти для роботи психолога в умовах війни.
Індивідуальні консультації та супервізії.
Матеріали для практичної роботи з дітьми.
Можливість спілкуватися та обмінюватися досвідом у спільноті психологів.
Учасники проєкту застосовують нові інструменти та методики в роботі з клієнтами, а також навчають у своїх громадах дітей, батьків та освітян технік самостійної роботи зі стресом, страхом, тривогою, втратою.
Така механіка проєкту була обрана, щоб допомогти якомога більшій кількості людей покращити своє психологічне здоров’я в умовах війни.
Проєкт підтримує практикуючих психологів, зокрема, які працюють у державних навчальних закладах, соціальних та волонтерських центрах.
Що отримують учасники/ці проєкту?
Тренінги для професійної підтримки від експертів з Ізраїлю, України, Норвегії, Руанди, Польщі, Великобританії.
Актуальні навички та практичні інструменти для роботи психолога в умовах війни.
Індивідуальні консультації та супервізії.
Матеріали для практичної роботи з дітьми.
Можливість спілкуватися та обмінюватися досвідом у спільноті психологів.
Учасники проєкту застосовують нові інструменти та методики в роботі з клієнтами, а також навчають у своїх громадах дітей, батьків та освітян технік самостійної роботи зі стресом, страхом, тривогою, втратою.
Така механіка проєкту була обрана, щоб допомогти якомога більшій кількості людей покращити своє психологічне здоров’я в умовах війни.
Механіка проєкту
Етап 1. Групові заняття у форматі тренінгів та живих обговорень. Спікерами є кваліфіковані експерти, які працюють з темами тривоги, стресу, втрати та мають багаторічний досвід роботи з постраждалими від війни.
Етап 2. Супервізійні групові сесії. Спільна робота всіх учасників над актуальними професійними викликами з експертом-супервізором, який надає рекомендації.
Етап 3. Індивідуальні консультації та/або супервізії для учасників. Їх отримує кожен учасник для підтримки професійної діяльності та відновлення власного емоційного стану.
Етап 4. Тренінги для освітян і батьків. Учасники проєкту розробляють програму занять та проводять низку тренінгів для вчителів і батьків дітей. Мета цих тренінгів — надати практичні знання, як працювати з травмою та стресом, навчити інструментів ненасильницького спілкування, травмочутливої комунікації, пре-психологічної підтримки. Проводячи такі тренінги, учасники проєкту застосовують на практиці отримані знання.
Етап 5. Після проведення тренінгів учасники отримують сертифікат та бокси з матеріалами для роботи з дітьми. Таким чином проєкт підтримує не лише окремих учасників, а й заклади, в яких вони працюють. Також учасники доєднуються до спільноти психологів для професійного спілкування та обміну досвідом. Для членів спільноти доступні постійні добірки корисної інформації та додаткові тренінгові курси від експертів проєкту.
Механіка проєкту
Етап 1. Групові заняття у форматі тренінгів та живих обговорень.
Спікерами є кваліфіковані експерти, які працюють з темами тривоги, стресу, втрати та мають багаторічний досвід роботи з постраждалими від війни.
Етап 2. Супервізійні групові сесії.
Спільна робота всіх учасників над актуальними професійними викликами з експертом-супервізором, який надає рекомендації.
Етап 3. Індивідуальні консультації та/або супервізії для учасників.
Їх отримує кожен учасник для підтримки професійної діяльності та відновлення власного емоційного стану.
Етап 4. Тренінги для освітян і батьків. Учасники проєкту розробляють програму занять та проводять низку тренінгів для вчителів і батьків дітей. Мета цих тренінгів — надати практичні знання, як працювати з травмою та стресом, навчити інструментів ненасильницького спілкування, травмочутливої комунікації, пре-психологічної підтримки. Проводячи такі тренінги, учасники проєкту застосовують на практиці отримані знання.
Етап 5. Після проведення тренінгів учасники отримують сертифікат та бокси з матеріалами для роботи з дітьми. Таким чином проєкт підтримує не лише окремих учасників, а й заклади, в яких вони працюють. Також учасники доєднуються до спільноти психологів для професійного спілкування та обміну досвідом. Для членів спільноти доступні постійні добірки корисної інформації та додаткові тренінгові курси від експертів проєкту.
РЕЗУЛЬТАТИ
РЕЗУЛЬТАТИ
248
психологів взяли участь у проєкті.
2853
батьків, освітян, соціальних працівників взяли участь у тренінгах, які проводили учасники проєкту.
Організували 9 хвиль навчання для психологів з 23 областей України.
Провели 117 вебінарів та 58 супервізій.
Організували 1017 індивідуальних консультацій та супервізій для відновлення внутрішнього ресурсу та розбору складних кейсів.
Створили інтерактивну мапу з базою психологів для пошуку партнерів.
Видали 170 наборів для роботи психологів в закладах освіти.
Залучили експертів з України, Польщі, Ізраїлю, Великобританії, Норвегії та Руанди.
Створили спільноту фахівців для розвитку та професійної підтримки.
Організували 9 хвиль навчання для психологів з 23 областей України.
Провели 117 вебінарів та 58 супервізій.
Організували 1017 індивідуальних консультацій та супервізій для відновлення внутрішнього ресурсу та розбору складних кейсів.
Створили інтерактивну мапу з базою психологів для пошуку партнерів.
Видали 170 наборів для роботи психологів в закладах освіти.
Залучили експертів з України, Польщі, Ізраїлю, Великобританії, Норвегії та Руанди.
Створили спільноту фахівців для розвитку та професійної підтримки.
ВПЛИВ ПРОЄКТУ
ВІДГУКИ
Тетяна Величко, психологиня, м. Полтава
Проєкт з підтримки психологів був найкращим з усіх, в яких я брала участь. Дуже гарна організація, підібрані досвідчені тренери та супервізори. Такі проєкти дуже потрібні зараз для психологів, адже тематика звернень клієнтів дуже змінилася, психологам постійно необхідна навчальна підтримка, актуалізація знань та навичок.
До того ж психологи дуже часто мають власні переживання, тривоги, постійні стреси. Особисто я маю брата, який захищає нас і постійно хвилююся за нього. Тому проєкт підтримки психологів мені дуже допоміг, я отримала нові знання, досвід, знаходилася серед колег-однодумців, що дуже надихало та давало сили в цей важкий час.
Юлія Тихонова, психологиня, м. Підгородне, Дніпропетровська область
У проєкті з підтримки психологів я отримала не лише унікальні методики, але й супервізійну підтримку, якої так не вистачає українським кризовим фахівцям. Завдяки навчанню я організувала для підлітків групи психологічної підтримки, які досі не мали аналогів у нашій Підгородненській громаді. До мене приходять діти зі своїми історіями, страхами та питаннями.
Після цього у межах проєкту я пройшла додатковий курс по роботі з людьми, які повернулись з війни. На той час я багато спілкувалася з військовими та їхніми рідними й курс став частиною пазлу, який був мені необхідний. Я отримала навички по роботі з травмою, опанувала протоколи та техніки підтримки, зрозуміла, як обходити тригерні теми, відстежувати реакції свого клієнта. Застосовуючи набуті знання, я наважилась на новий проєкт з організації груп психологічної підтримки для родин військових.Щиро вдячна всім, хто доклав зусилля для організації курсу, бо ви не лише навчаєте, а надихаєте, підтримуєте, мотивуєте йти далі в своїй професії.
Ірина Ханенко, психологиня, кандидатка психологічних наук, м. Київ
Протягом свого професійного шляху я постійно розвиваюся та маю різний досвід роботи. Працювала психологом у поліції, а зараз консультую військових та постраждалих від війни.
З повномасштабною війною з’явилося дуже багато запитів та роботи з людьми, які пережили серйозні психологічні потрясіння. І за такою великою кількістю запитів забуваєш знайти час і можливості на власне відновлення. Проєкт з підтримки психологів дав мені це.
У проєкт залучені фахівці, які мають колосальний психотерапевтичний досвід і до яких потрапити на навчання — це честь. Завдяки їм я отримала практичні знання для надання допомоги постраждалим від війни, пройшла супервізії та консультації та й взагалі відкрила нові горизонти у професійному розвитку.
До речі, багато учасників після проєкту змінили місце роботи, і я в тому числі. Бо кожне пропрацювання на тренінгах допомогло нам краще зрозуміти власні цінності та професійну майстерність.
Світлана Веселкова, психологиня, м. Запоріжжя
Я не тільки психолог, я й сама з тимчасово окупованого Донецька, і особисто знаю, що відчувають люди, з якими я працюю. Тому цей проєкт, який надає учасникам так багато практичного матеріалу, дуже цінний та помічний в період війни.
Працюючи в дитячому садочку я маю можливість одразу застосовувати ті знання, які викладають тренери проєкту. А постійна підтримка експертів, професійних супервізорів допомагає згадати, як важливо знаходити час для свого емоційного та психологічного відновлення.
ВІДГУКИ
Юлія Тихонова, психологиня, м. Підгородне, Дніпропетровська область
У проєкті з підтримки психологів я отримала не лише унікальні методики, але й супервізійну підтримку, якої так не вистачає українським кризовим фахівцям. Завдяки навчанню я організувала для підлітків групи психологічної підтримки, які досі не мали аналогів у нашій Підгородненській громаді. До мене приходять діти зі своїми історіями, страхами та питаннями.
Після цього у межах проєкту я пройшла додатковий курс по роботі з людьми, які повернулись з війни. На той час я багато спілкувалася з військовими та їхніми рідними й курс став частиною пазлу, який був мені необхідний. Я отримала навички по роботі з травмою, опанувала протоколи та техніки підтримки, зрозуміла, як обходити тригерні теми, відстежувати реакції свого клієнта. Застосовуючи набуті знання, я наважилась на новий проєкт з організації груп психологічної підтримки для родин військових. Щиро вдячна всім, хто доклав зусилля для організації курсу, бо ви не лише навчаєте, а надихаєте, підтримуєте, мотивуєте йти далі в своїй професії.
Ірина Ханенко, психологиня, кандидатка психологічних наук, м. Київ
Протягом свого професійного шляху я постійно розвиваюся та маю різний досвід роботи. Працювала психологом у поліції, а зараз консультую військових та постраждалих від війни.
З повномасштабною війною з’явилося дуже багато запитів та роботи з людьми, які пережили серйозні психологічні потрясіння. І за такою великою кількістю запитів забуваєш знайти час і можливості на власне відновлення. Проєкт з підтримки психологів дав мені це.
У проєкт залучені фахівці, які мають колосальний психотерапевтичний досвід і до яких потрапити на навчання — це честь. Завдяки їм я отримала практичні знання для надання допомоги постраждалим від війни, пройшла супервізії та консультації та й взагалі відкрила нові горизонти у професійному розвитку.
До речі, багато учасників після проєкту змінили місце роботи, і я в тому числі. Бо кожне пропрацювання на тренінгах допомогло нам краще зрозуміти власні цінності та професійну майстерність.
Тетяна Величко, психологиня, м. Полтава
Проєкт з підтримки психологів був найкращим з усіх, в яких я брала участь. Дуже гарна організація, підібрані досвідчені тренери та супервізори. Такі проєкти дуже потрібні зараз для психологів, адже тематика звернень клієнтів дуже змінилася, психологам постійно необхідна навчальна підтримка, актуалізація знань та навичок.
До того ж психологи дуже часто мають власні переживання, тривоги, постійні стреси. Особисто я маю брата, який захищає нас і постійно хвилююся за нього. Тому проєкт підтримки психологів мені дуже допоміг, я отримала нові знання, досвід, знаходилася серед колег-однодумців, що дуже надихало та давало сили в цей важкий час.
Світлана Веселкова, психологиня, м. Запоріжжя
Я не тільки психолог, я й сама з тимчасово окупованого Донецька, і особисто знаю, що відчувають люди, з якими я працюю. Тому цей проєкт, який надає учасникам так багато практичного матеріалу, дуже цінний та помічний в період війни.
Працюючи в дитячому садочку я маю можливість одразу застосовувати ті знання, які викладають тренери проєкту. А постійна підтримка експертів, професійних супервізорів допомагає згадати, як важливо знаходити час для свого емоційного та психологічного відновлення.