Поточна ситуація з пандемією змінила не лише підходи в бізнесі, а й ставлення співробітників до роботи, їхню мотивацію, роль керівника, команди та навіть цінності людей.
Складно всім. Менеджерам – керувати, контролювати, мотивувати, а співробітникам – працювати ефективно, бути постійно в ресурсі, розуміти, як діяти в нових реаліях, не вигорати, уникати стресів і страхів за своє майбутнє.
На вебінарі «Мікробізнес і карантин: основи мотивації команди» поговоримо про:
– зони відповідальності керівників, їх головні ролі та компетенції
самомотивацію: чому про неї теж важливо говорити? що працює саме для вас?
– мотивацію: що це, навіщо і до чого тут керівники?
нематеріальну мотивацію: основи та як це працює на практиці
– три найважливіших інструменти мотивації
Спікерка – Лариса Жиліна. Власниця і консультантка «Студія HR-рішень», фахівчиня в питаннях управління персоналом для малого і середнього бізнесу. Понад 8 років проводить тренінги, майстер-класи та вебінари по HRM тематиці. 14 років досвіду в HR-практиці (від рекрутера до керівника HR департаменту, міжнародної IT-компанії). 24 роки загального стажу роботи в різних бізнесах (IT, консалтинг, видавництво, продажу, виробництво). Пройшла навчання в більш ніж 60 професійних тренінгах для HR-фахівців.
Для участі у вебінарі потрібно зареєструватися: https://forms.gle/QFhfuEzrzsfu3oMs5
Вартість – 100 грн. Для учасників програм Фонду “Професійний розвиток Харкова” – безкоштовно.
Коли? 30 листопада о 19:00
Де? онлайн платформа ZOOM
Додаткова інформація за телефоном: +380730201004
Проєкт реалізується за всебічної підтримки World Jewish Relief